Pirkimo ir pardavimo sąlygos
1. BENDRA INFORMACIJA
1.1 Atsakymo į užklausas laikas yra iki 3 darbo dienų. Jei turite klausimų ar norite sužinoti apie užsakymą, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimu.
1.2 Mokėjimų valiuta – EUR.
2. UŽSAKYMAS
2.1 Mūsų internetinėje parduotuvėje prekes galite užsisakyti be registracijos, tačiau registruotiems vartotojams gali būti taikomos papildomos nuolaidos. Sistema yra saugi ir patogi naudoti, o asmeninė informacija yra apsaugota.
2.2 Norėdami pateikti užsakymą, atlikite šiuos veiksmus: 1) Į krepšelį įdėkite atitinkamą (-as) prekę (-es) 2) Eikite į pirkinių krepšelį spustelėdami krepšelio ikoną puslapio viršuje 3) Užpildykite privalomus laukelius, pasirinkite atitinkamą transporto ir mokėjimo metodą; 4) Perskaitykite pirkimo ir pardavimo sąlygas ir jei sutinkate, nurodykite, tai; 5 )Spustelėkite ant „Pateikti užsakymą“ mygtuko ir atlikite mokėjimą.
3. MOKĖJIMAS
3.1 Sumokėję už pirkinį spauskite „Grįžti pas pardavėją“.
3.2 Mūsų svetainėje galite greitai ir saugiai apmokėti užsakymą naudodamiesi banko nuoroda ir Paypal.
3.2.1 Siūlome šias banko nuorodas: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, ir Revolut. Mokėjimus atlieka Montonio Finance.
3.3 Užsakymas bus vykdomas, gavus mokėjimą į einamąją sąskaitą.
3.4 Su mokėjimais susijusius paslaugų mokesčius apmoka pirkėjas.
4. PRISTATYMAS
4.1 Jei sėkmingai apmokėjus, gausite el.laišką su detalia informacija. Jei negavote šio laiško, susisiekite su klientų aptarnavimu. Po to užsakymas bus apdorojamas. Kai prekės bus sukomplektuotos ir siunčiamos, gausite tai nurodantį laišką.
4.1.1 NB! Šventinėmis dienomis siuntimas nėra vykdomas.
4.2 Daugiau informacijos apie pristatymą galite rasti logistikos paslaugas teikiančių įmonių puslapiuose. Nuoroda: Informacija apie pristatymą.
4.3 Jei klientas neatsiima siuntos laiku, ji grąžinama Medifum Group OÜ, klientas privalo apmokėti su grąžinimu susijusias išlaidas ir, jei pageidaujama, pakartotinio siuntimo išlaidas.
5. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
5.1 Klientas turi teisę atsisakyti sutarties ir pakeisti arba grąžinti užsakytas prekes per 14 dienų nuo užsakytų prekių gavimo, nenurodydamas jokios priežasties. Sutarties atsisakymo atveju klientas privalo grąžinti prekes nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.
5.2 Siekiant įsitikinti prekių tinkamumu, prekės gali būti išbandomos, tačiau šio bandymo metu prekės ir jų pakuotės negali būti pažeistos. Išbandymas reiškia tokius veiksmus, kurie būtų lygiaverčiai atliekamiems prieš perkant mažmeninės prekybos įmonėse/fizinėse parduotuvėse.
5.3 Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, su etiketėmis ir visomis dalimis, kaip ir pristatymo klientui metu. Jeigu prekės pakuotę galima atidaryti jos nepažeidžiant, klientas įsipareigoja pakuotę atidaryti tokiu būdu. Jei originali prekių pakuotė yra pažeista arba jei prekių naudojimo bandomasis laikotarpis baigėsi ar grąžinamos prekės nėra panašios į naujos būklės prekes, internetinė parduotuvė turi teisę išskaičiuoti kompensaciją. Kompensacijos dydis nustatomas individualiai, remiantis galimu grąžintos prekės vertės sumažėjimu. Apie kompensacijos sumą klientui pranešama kaip įmanoma greičiau po šios sumos nustatymo.
5.4 Produktų grąžinimo kaštus padengia pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinami neteisingi produktai.
5.5. Pirkėjas privalo grąžinti prekes per 14 dienų nuo prašymo pateikimo arba pateikti įrodymus, kad per minėtą laikotarpį perdavė prekes vežėjui.
5.6 Internetinė parduotuvė įsipareigoja atlikti pinigų grąžinimą ne vėliau kaip per 14 d..
5.7 Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus, kol nebus grąžinta prekė arba pirkėjas nepateiks įrodymo, kad prekė buvo grąžinta.
5.8 Jei pirkėjas pasirinko pristatymo būdą, kuris nėra pateikiamas internetinėje parduotuvėje, parduotuvė neprivalo atlyginti pristatymo išlaidų viršijančių įprasto pristatymo kainą.
5.9 Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sutarties ir pareikalauti iš pirkėjo grąžinti prekes, jei prekių kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos buvo nurodyta gerokai mažesnė už rinkos kainą.
5.10 Norėdamas atsisakyti prekių, klientas turi užpildyti atsisakymo prašymą, kurį galima rasti čia: Grąžinimo paraiška
5.11 Pateikę paraišką, prekes galite grąžinti į Haabersti Smartpost arba Haabersti Rimi Omniva paštomatą, tel. numeris +372 5301 6292. Jeigu prekė į paštomatą netelpa, grąžinkite į mūsų atstovybę adresu Meistri 16-101, 13517 Talinas.
5.12 Pretenzijų pateikimo laikas – 2 metai. Jeigu prekė sugedo per 6 mėnesius nuo įsigijimo, laikoma, kad defektai egzistavo pirkimo metu, nebent pardavėjas įrodo priešingai. Praėjus 6 mėnesiams nuo prekių įsigijimo, vartotojas privalo įrodyti, kad tai yra gamybinis brokas, o ne defektas, atsiradęs dėl netinkamo naudojimo.
5.13 Pirkėjas turi teisę per du mėnesius kreiptis į internetinę parduotuvę adresu info@medifum.lt arba telefonu +370 5 214 3971 Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsakys per 15 dienų raštu arba tokia forma, kurią įmanoma atkurti raštu.
5.14 Jeigu užsakytos prekės negali būti pristatytos, nes jų nėra sandėlyje ar dėl kitų priežasčių, pirkėjas apie tai informuojamas kaip įmanoma greičiau, o sumokėta suma bus grąžinama per 1-2 darbo dienas. Svarbu pažymėti, kad priklausomai nuo mokėjimo būdo, tai gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
6. DUOMENŲ APSAUGA
6.1 Kliento asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos įstatymu.
6.2 Medifum Group OÜ renka Vartotojo asmens duomenis sukūrus paskyrą ir (arba) pateikus užsakymą.
6.3 Kaupiami asmens duomenys yra: vartotojo vardas, el. pašto adresas, mobiliojo telefono numeris ir vartotojo nuostatos.
6.4 Medifum Group OÜ naudoja asmeninius duomenis tam, kad galėtų teikti ir individualizuoti paslaugas Vartotojui. Šios paslaugos apima, visų pirma, prekių pardavimą internetinėje parduotuvėje ir asmeninius pasiūlymus.
6.5 Įvesdamas duomenis internetinėje parduotuvėje ir pateikdamas atitinkamą patvirtinimą, vartotojas suteikia teisę rinkti ir tvarkyti vartotojo asmens duomenis bei perduoti prekių pristatymui reikalingus duomenis logistikos partneriui.
6.6 Medifum Group OÜ turi teisę naudoti Vartotojo namų ar įmonės adresą reklamai ir kitai informacijai teikti.
6.7 Vartotojas turi teisę bet kada atsisakyti, kad jo asmeniniai duomenys būtų renkami ir naudojami, išskyrus atvejus, kai tai būtina išieškant iš sutarties kylančius reikalavimus arba pristatant prekes. Sutikimas naudoti asmens duomenis negali būti atšauktas atgaline data.
6.8 Elektroniniai asmens duomenys tiesioginiam perdavimui bus naudojami tik vartotojui davus sutikimą Medifum Group OÜ internetinėje svetainėje.
6.9 Mokant už pirkinius, šifruotas duomenų perdavimas bankams užtikrina vartotojo banko duomenų, prie kurių Medifum Group OÜ neturi prieigos, saugumą.
6.9.1 Medifum Group OÜ gautų asmens duomenų neperduoda trečiosioms šalims.
6.10 Medifum Group OÜ turi teisę perduoti Facebook Messenger klientams su užsakymais susijusias akcijas, naujienas ir pranešimus.
7. KITOS SĄLYGOS
7.1 ATSAKOMYBĖ IR NEPAPRASTOS APLINKYBĖS (FORCE MAJEURE):
7.1.1 Medifum Group OÜ yra atsakingas klientui ir klientas atsakingas Medifum Group OÜ už žalą, padarytą pažeidžiant taisykles ir sąlygas Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų nustatytais atvejais.
7.1.2 Medifum Group OÜ neatsako už padarytą žalą ar vėluojantį pristatymą, jei žala ar vėlavimas atsirado dėl aplinkybių, kurių Medifum Group OÜ negali kontroliuoti ir kurių nenumatė bei negalėjo numatyti (force majeure).
7.2 ĮSIPAREIGOJIMŲ PAŽEIDIMAS:
7.2.1 Įsipareigojimų pažeidimas – tai užsakymo sąlygų nesilaikymas arba netinkamas sąlygų vykdymas, įskaitant vėlavimą vykdyti.
7.3 TEISIŲ GYNIMO PRIEMONĖS PAŽEIDUS ĮSIPAREIGOJIMUS:
7.3.1 Internetinei parduotuvei pažeidus įsipareigojimus, klientas gali: 1) reikalauti įvykdyti įsipareigojimą; 2) atsisakyti vykdyti kliento prievoles; 3) reikalauti žalos atlyginimo; 4) atsisakyti sutarties arba ją nutraukti; 5) sumažinti kainą; 6) skaičiuoti delspinigius už vėluojantį finansinį įsipareigojimą.
7.3.2 Pažeidus įsipareigojimus, klientas gali pasinaudoti visais arba atskirais teisių gynimo būdais, kylančiais iš įstatymo ar sutarties, jeigu tai neprieštarauja įstatymams ar sutarčiai. Pasinaudojus teisių gynimo priemone dėl įsipareigojimų pažeidimo neatima iš kliento teisės reikalauti atlyginti dėl pažeidimo patirtus nuostolius.
7.3.3 Klientas negali remtis Medifum Group OÜ įsipareigojimų pažeidimu ar naudotis teisių gynimo būdais, jei pažeidimą lėmė paties kliento veiksmai, aplinkybės ar įvykiai už kurios klientas prisiima riziką.
7.4 KLIENTO TEISĖS SPRENDŽIANT GINČUS
7.4.1 Šiomis taisyklėmis ir sąlygomis neišsprendžiamus klausimus reglamentuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
7.4.2 Ginčui spręsti užsakovas gali kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platforma (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show), į vartotojų apsaugos komisiją arba teismą. Jeigu turite klausimų susisiekite su mumis el.paštu info@medifum.lt arba skambinkite +370 5 214 3971.